Data - Nyanyian Rindu Buat Kekasih

Lirik lagu Malaysia - Ini adalah lirik lagu Nyanyian Rindu Buat Kekasih yang di nyanyikan oleh Band dari malaysia yang cukup terkenal yaitu Data. Lagu ini liriknya cukup menyetuh hari para pembaca maupun para pendengar lagunya
Penyanyi : Data
Judul : Nyanyian Rindu Buat Kekasih
Jenis : Lirik lagu

Tiada yang lain yang ku cinta..
Hanyalah padamu..
Tiada yang lain yang ku rindu..
Hanyalah dirimu..
Dikaulah permata yang bersinar..
Di kala ku kesepian..

Tiada yang lain yang kumahu..
Hanyalah kasihmu..
Tiada yang lain yang kupuja..
Hanyalah dirimu..
Tak mungkin aku berpaling..
Berpaling mencari yang lain..
Tak mungkin aku biarkan kau merana..

Aku cinta kepadamu sepenuh hati..
Janganlah kau ragu kasih..
Ragu padaku..
Sejujur niatku niat bersama..
Selama-lamanya..
Janganlah kau pergi kasih..
Pergi dariku..

Kunyanyikan lagu rindu..
Buatmu kekasih..
Ku baca puisi syahdu..
Puisi kita..
Ku ingin kau di sampingku..
Untuk sama-sama..
Melayarkan bahtera cinta yang terbina..
Oh! Kekasih… dengarkanlah..
Bila aku tersiksa kaulah penawarnya
Bila kau terluka akulah penyembuhnya
Kita sama-sama sudah jatuh hati..
Jatuh cinta…

Tiada yang lain yang ku cinta..
Hanyalah padamu..
Tiada yang lain yang ku rindu..
Hanyalah dirimu..
Dikaulah permata yang bersinar..
Dikala ku kesepian..
Tiada yang lain yang kumahu..
Hanyalah kasihmu..
Tiada yang lain yang kupuja..
Hanyalah dirimu..
Tak mungkin aku berpaling..
Berpaling mencari yang lain..
Tak mungkin aku biarkan kau merana…

0 Response to "Data - Nyanyian Rindu Buat Kekasih"

Post a Comment