Iklim - Bukan Aku Tak Cinta

Lirik lagu bukan aku tak cinta ini di nyanyikan oleh Band Iklim. Lagu ini sangat menyentuh bila di dengarkan pada saat sendirian. Atau lebih cocok lagi di dengarkan ketika sedang putus cinta.
Penyanyi : Iklim
Judul : Bukan Aku Tak Cinta

Saat kita berpisah..
Kau pegang erat tanganku..
Sepertinya tak merelakan..
Kepergianku untuk meninggalkanmu..

Dermaga saksi bisu..
Waktu ku kucup keningmu..
Perlahan kau lepaskan pegangan tanganku..
Aku lihat kau menangis..

Lambaian tanganmu..
Masih ku ingat selalu..
Itu yang terakhir..
Ku melihat dirimu..

Reff:

Sudah sering kau kirim surat..
Namun tak pernah aku jawab..
Lalu kau kirimkan undangan..
Agar kau tak berharap..

Bukannya aku tak tega..
Bukan pula aku tak cinta..
Kerana orang tua..
Yang tak merestui cinta kita..

0 Response to "Iklim - Bukan Aku Tak Cinta"

Post a Comment