Iklim - Bukan Ku Tak Sudi

Setelah sebelumnya admin menuliskan lirik lagu bukan aku tak cinta, nah pada postingan kali ini saya akan menuliskan lirik lagu Bukan Aku Tak Sudi yang di nyanyikan oleh Band ternama di Malaysia yakni Iklim.
Penyanyi : Iklim
Judul : Bukan Aku Tak Sudi

Ku anggapkan semalam..
Satu kenangan yang suram..
Bila cinta kita..
Putus di jalan..

Ku harapkan impian..
Menjadi kenyataan..
Namun aku kecewa..

Mudahnya waktu melafazkan janji..
Engkau dan aku berdua serupa..
Rupanya mentari dalam mainan percintaan..

Telahpun ku bentangkan segalanya..
Mencari entah dimana silapnya..
Jelas asmara kecundang jua..

Bukan ku tak sudi kasih..
Untuk bersamamu bercinta lagi..
Kerna antara kita..
Tidak sehaluan lagi..

Maafkan diriku sayang..
Menolak cintamu untuk kali ini..
Walaupun ku tahu..
Bersungguh benar rasa hatimu..

0 Response to "Iklim - Bukan Ku Tak Sudi"

Post a Comment